SP RĘCZNO

• 636-1.jpg
            DSC02599   Zabieszczaduj znowu z nami
tutaj czas anielsko płynie

każdy potok gada z aniołami
o bieszczadzkiej wspomina krainie
(Stare Dobre Małżeństwo)
8 czerwca bieżącego roku o godzinie 6.00 uczniowie klasy VI, I a i I b wyruszyli na 3 dniową wycieczkę w Bieszczady.
Po sześciu godzinach jazdy przyjechaliśmy do Rymanowa. Zwiedzanie rozpoczęliśmy od Huty Szkła Artystycznego Sabina, gdzie oglądaliśmy pokaz dmuchania szkła. W Zwierzyniu spotkaliśmy się z instruktorami, którzy podzielili nas na drużyny, zapoznali ze sprzętem ( GPS, wykrywaczem metalu, busolą, zaszyfrowaną mapą) – ruszyliśmy w teren rozwiązywać łamigłówki w poszukiwaniu skrzyni za skarbem. Po zakończonej grze terenowej pojechaliśmy do Polańczyka, gdzie zakwaterowaliśmy się i zjedli obiadokolację. Na zakończenie tego dnia braliśmy udział w Festiwalu kolorów – bitwie na kolorowe proszki. W drugim dniu 09.06.2016r pojechaliśmy z przewodnikiem do Bieszczadzkiego Parku Narodowego, gdzie odbyliśmy górską wycieczkę na Połoninę Wetlińską do najwyżej położonego schroniska „Chatki Puchatka” w Bieszczadach. Zmęczeni pojechaliśmy nad Solinę – spacerowaliśmy po koronie najwyższej zapory wodnej w Polsce. Następna atrakcja kończąca ten dzień to rozgrywki piłki nożnej w kulach Bumper Ball. Trzeciego dnia po śniadaniu i wykwaterowaniu pojechaliśmy do Sanoka na spływ pontonowy rzeką San – bezpieczny odcinek rzeki, który pozwolił Nam na naprawdę bliski kontakt z naturą. Po ubraniu kamizelek asekuracyjnych, wysłuchaniu instrukcji od ratownika i instruktora popłynęliśmy w 5-cio osobowych pontonach do Międzybrodzia. Po spływie przewodnik oprowadził nas po Sanoku. Wycieczka była dla nas przygodą z przyrodą i kulturą.
Opiekunami wycieczki były: Beata Widulińska, Elżbieta Stefańska, Justyna Pakosz – Kowalska i Bożena Sobczyk